20:00 - 16:00

ساعات کاری شنبه تا چهارشنبه

20:00 - 16:00

ساعت کاری شنبه تا چهارشنبه

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مشاوره تخصصی و تضمینی با بهترین وکیل در تهران ⚖️

راهنمای مطالعه صفحه

مونا ترابی

مونا ترابی

وکیل پایه یک دادگستری ، مدیر مؤسسه عدالت آریایی

برای حل مشکلات حقوقی شما با شماره ۰۲۱۲۲۰۹۷۰۹۰ بگیرید.

در این روز های پر دردسر تهران، در هر خانواده حداقل گذر یک نفر به دادگاه و دادسراهای این شهر می خورد. نوسانات اقتصادی مشکلات عدیده‌ ای در ارتباطات تجاری افراد به وجود می آورد. تا جایی که حل و فصل آنها نیاز به رسیدگی قضایی دارد. فشار و استرس باعث تحریک‌ پذیری افراد می شود و متاسفانه شاهد پرونده‌های حوادث ناگواری در دادسراها هستیم. از این رو در این مقاله به معرفی و ارائه راه مشاوره سریع و آسان با بهترین وکیل در تهران می پردازیم.

در همین ابتدا نکته بسیار حائز اهمیت را خاطر نشان می کنیم. چیزی که از چشمان اغلب افراد عادی و غیر حقوقی پنهان است، تاثیر مستقیم حضور یک وکیل پایه یک ادگستری در تسریع نتیجه بخشی پرونده‌ هاست. در حال حاضر، شاهد وفور وکلای دادگستری در عرصه های متفاوت حقوقی هستیم. اما آیا می توان گفت همه آنها بهترین وکیل در تهران هستند؟ با توجه به میزان تاثیر بالای حضور یک وکیل حقوقی در نتیجه نهایی پرونده ها و احقاق حق ذینفعان، چگونه میتوان مناسب‌ ترین وکیل تهران را در کمترین زمان انتخاب کرد تا از اطاله وقت جلوگیری شود؟ با ما همراه باشید.

بهترین وکیل در تهران

امروزه تعداد افرادی که در شغل وکالت فعالیت می‌کنند، کم نیست. اما آیا تمامی آنها به امور حقوقی و کیفری واقف اند؟ به عنوان مثال آیا می توان هر وکیلی را وکیل متخصص امور خانواده نامید؟ آیا همه وکلا در زمره بهترین وکیل در تهران قرار داردند؟ مسلما خیر.

بهترین وکیل در تهران کسی است که رابطه‌ی مستقیم با اثربخشی پرونده دارد. یک انتخاب اشتباه می‌تواند زندگی ما را به کلی دگرگون کند. با توجه به وضعیت اقتصادی کنونی اشتباه در انتخاب وکیل کیفری یا حقوقی نه تنها می‌تواند تماماً به نتیجه پرونده لطمه وارد کند، بلکه گاهی با صدمات جبران‌ ناپذیر مالی نیز همراه است.

لذا در وکالت هم مانند سایر اصناف ویژگی‌هایی وجود دارد که با شناختن آنها می‌ توانیم در انتخاب وکیل دقت بیشتری به خرج دهیم. در نتیجه آینده خود را تضمین کنیم. این ویژگی نه تنها در انتخاب وکیل پرونده، بلکه در انتخاب وکیل برای مشاوره حقوقی با وکیل نیز حائز اهمیت می‌باشند.

مونا ترابی، وکیل پایه یک دادگستری، بهترین وکیل در تهران با بیش از ۱۰ سال سابقه در پرونده های حقوقی و کیفری با بکارگیری حقوقدانان و وکلای متبحر در کلیه زمینه های حقوقی و کیفری، آماده ارائه خدمات تخصصی به موکلین می باشد. جهت مشاوره سریع و آسان به صورت تلفنی و یا رزرو مشاوره حضوری کلیک کنید: 09121979750

تخصص بهترین وکیل در تهران

رشته‌‌ی حقوق ارتباط مستقیم با انسان و زندگی او دارد. اتفاقات روزانه را نمی‌توان فقط به یک موضوع محدود کرد و گفت سایر موارد در آن دخالتی ندارد. همانطور که مشخص است بهترین وکیل در تهران باید بتواند از پس موضوعات پیچیده مربوطه بربیاید. وی ملزم است تا از تمام قوانین آگاه باشد. اما وکلایی که به صورت تخصصی یک رشته را برگزیده‌اند، از تجربه‌‌ی بیشتری در آن حوزه نسبت به سایر وکلا برخوردارند و با تسلط بیشتری اقدامات قضایی را انجام می‌دهند.

برای مثال بهترین وکیل ملکی در تهران زمان بیشتری از زندگی حقوقی خود را صرف پرونده‌های ملکی می نماید و نسبت به مسائل آن، توجه و تبحر بیشتری دارد.

بهترین وکیل در تهران

ویژگی بهترین وکیل در تهران

در این بخش به برخی از ویزگی هایی اشاره می کنیم که نقش اساسی در ایفای نقش بهترین وکیل در تهران در حصول نتیجه مطلوب در پرونده های حقوقی و کیفری دارد. این ویژگی ها عبارت اند از:

  • متقاعد سازی: اغلب پیش می‌‌آید که افراد با وجود ادله محکم، صحنه‌‌ی دادگاه را به طرف مقابل واگذار می‌کنند. به عبارت دیگر حقشان پایمال می‌ گردد. وجود مستندات محکمه‌ پسند بخشی از روند رسیدگی است. چیدمان ادله، لایحه دفاعیه قوی، آمادگی برای پاسخدهی به سوالات قاضی و بیانی روان و متقاعد کننده مجموعه عواملی هستند که زمینه را برای احقاق حق موکل فراهم می‌کنند. بهترین وکیل در تهران باید از این قابلیت‌ها برای دفاع شایسته از شما برخوردار باشد.
  • به‌روز بودن: ویژگی یک قانون خوب، پویا و متناسب جامعه بودن است. در نتیجه یک وکیل ماهر نیز باید با این تحولات همراه باشد و از آخرین دگرگونی‌‌ های قانونی مطلع باشد. چرا که قانون جدید قانون قبلی خود را بی‌اثر میکند. پس از ویژگی‌های بهترین وکیل در تهران به روز بودن است.  مثلا یک وکیل طلاق باید تمام قوانین جدید راجع به مهریه را بداند. یعنی موجب ضرر موکل خود نشود.
  • صداقت: لازم است بدانیم وکالت تعهد به وسیله است ونه نتیجه. تقریبا در اکثر پرونده‌ها تضمین نتیجه‌ی دلخواه موکل ممکن نیست زیرا عوامل دیگری از جمله تصمیم قاضی در آن دخیل است. بهترین وکیل تهران نیز تعهد می‌کند که وظایف خود را به نحو احسن انجام دهد. مسیر درست قانونی را برای موکل خود تفسیر کند. به عبارتی با امید های واهی موکل را فریب ندهد.
  • امانت داری: لازمه‌‌ی یک دفاع خوب، اطلاع از جزئیات است. پس لازم است که وکیل فردی امانت‌دار باشد. اسرار موکل را به هیچ عنوان به کسی فاش نکند. تا پایان آبروی او را حفظ کند.

وظایف بهترین وکیل در تهران

تعیین وظایف و تکالیف بهترین وکیل در تهران در مقابل موکل، توسط قانونگذار انجام گرفته است. این وظایف عبارتند از:

  • وکیل باید در حدود اذن موکل عمل کند. هرگاه در اثر تقصیر وکیل خساراتی بر موکل متحمل شود، وکیل مسئول خواهد بود.
  • وکیل باید در تمام اقدامات خود مصلحت موکل را رعایت کند.
  • بهترین وکیل در تهران باید حساب مدت خود را به موکل بدهد. اگر مالی را به نمایندگی از او دریافت کند، باید به او رد نماید.
  • اگر برای انجام یک امر دو یا چند وکیل معین شود، هیچکدام نمی‌توانند در صورتی که مستقلا وکالت نداشته باشند، بدون مشورت دیگری کاری را انجام دهند.
  • وکالت در انجام هر امری مستلزم وکالت در مقدمات آن امر است.
  • اگر دو وکیل مجتمعاً وکیل باشند، با فوت یکی از آنها وکالت دیگری نیز باطل می‌ شود.
  • وکیل در امری نمی‌ تواند برای انجام امر به شخص دیگری وکالت دهد. مگرآنکه توکیل در قرارداد وکالت قید شود.

مشاوره با بهترین وکیل در تهران

با توجه به مطالبی که تا به اینجا در این مقاله گفتیم، می‌توانیم به ویژگی‌ های بهترین وکیل در تهران پی ببریم. در نتیجه در انتخاب ایشان، با آگاهی بیشتری عمل کنیم. وکیلی که پرونده ما به ایشان سپرده می‌شود، باید فردی راست‌گو و امانت‌دار باشد. وکلایی که تضمین صد در صدی در قبال نتیجه نهایی به موکل می‌دهند، عواملی همچون نظر قاضی و دفاعیات طرف مقابل را نادیده میگیرند. نمی‌ توانند افراد مورد اعتمادی برای سپردن یک پرونده که گاهی تمام زندگی یک فرد است، باشند.

بهترین وکیل در تهران ، علاوه بر تسلط بر تمام حوزه‌های حقوقی، باید در یک زمینه متخصص باشد. چرا که موضوعات حقوقی از هم‌ پوشانی برخوردارند. موفقیت در یک پرونده، نیازمند تیز بینی و توجه به تمام جنبه‌های پرونده است. وکیل مناسب شما کسی است که با دلسوزی به حل کردن مشکل موجود در پرئنده بپردازد. از هیچ اقدامی برای احقاق حق شما قصور نکند. امر وکالت، امری پیجیده و علمی است. انجام آن را به بهترین متخصصان بسارید. مطمئن باشید که همه چیز مطابق عدالت پیش خواهد رفت.

جهت بهره مندی از مشاوره تخصصی در امور حقوقی و کیفری، با مونا ترابی، وکیل پایه یک دادگستری، بهترین وکیل در تهران همین حالا تماس بگیرید: 09121979750

معیار انتخاب بهترین وکیل در تهران

تهران شهری بزرگ با مهاجرانی از سراسر ایران است. مردم محله به محله آن از وضعیت معیشتی متفاوتی برخوردارند. حتی با مسائلی بسیار دور از یک دیگر سر و پنجه نرم می‌کنند. در میان این گوناگونی افراد و تخصص هایشان، چگونه میتوان بهترین وکیل در تهران را انتخاب کرد؟ اغلب وکلای مطرح، اسمی آشنا به گوش دارند و علت این مسئله، میزان موکل‌ های بیشتر آنها است. قطعا وجود موکل‌های بیشتر برای یک وکیل بی‌دلیل نیست.  این موضوع نشان از موفقیت ایشان در پرونده‌ های گوناگون با درجه‌های سختی متفاوت است. پس می‌تواند یک معیار اصلی برای انتخاب بهترین وکیل، تعداد پرونده های موفقیت آمیز ایشان در حوزه پرونده ما باشد.

مسئله دیگر، تحصیلات بهترین وکیل در تهران است. ادامه تحصیل در رشته حقوق کار آسانی نیست. نیازمند ذهنی تحلیل‌گر است. چرا که در هر مسئله‌ای، شرایطی متفاوت و متناسب با شرایط درگیر در آن پرونده و وجود دارد. یعنی نمیتوان دقیقا گفت که دو پرونده در یک موضوع کاملا شبیه به یکدیگر هستند. توانایی بررسی پرونده از زوایای مختلف، استفاده از فرصت‌های موجود برای احقاق حقوق موکل و عدم فراموشی حتی ریز تزین نکات، از ویژگی‌های یک وکیل کارآمد است.

در آخر، بهتر است قبل از اینکه با یک وکیل قرارداد وکالت ببندید، از ایشان مشورت حقوقی دریافت کنید. حنی می‌توانید این مشورت را از دو یا چند وکیل مورد نظر خود دریافت نمایید. سپس با مقایسه پیشنهادات ایشان با یکدیگر، وکالت در پرونده خود را به بهترین وکیل در تهران بسپارید.

مونا ترابی

مونا ترابی

وکیل پایه یک دادگستری ، مدیر مؤسسه عدالت آریایی

درخواست مشاوره

درخواست مشاوره