20:00 - 16:00

ساعات کاری شنبه تا چهارشنبه

20:00 - 16:00

ساعت کاری شنبه تا چهارشنبه

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پرونده جنایی رابطه نامشروع عروس

راهنمای مطالعه این مطلب

وقتی ماموران کلانتری 123 نیاوران در بررسی های ابتدایی پی بردندجوانی 29 ساله به نام رسول در طبقه اول و مادربزرگ 70 ساله اش به نام مریم در طبقه دوم با ضربات چاقو کشته شده اند ماجرا را به بازپرس شعبه 6 دادسرای امور جنایی تهران مخابره کردند و وی به همراه تیمی از اداره 10 پلیس آگاهی پای در قتلگاه گذاشتند.

کارآگاهان پی بردند رسول نوه دختری مریم بوده که در طبقه اول و به تنهایی زندگی می کردو این زن نیز در طبقه دوم ساختمان زندگی می کرد.

پدر رسول پس از تماس تلفنی پسرش در آخرین لحظات زندگی به خانه مادرزنش رفته بود و با ورود به ساختمان خود را در برابر این دو جنایت دیده بود.

وی به تیم تحقیق گفت: ( پسرم شب گذشته میهمان خانه من بود و صبح بیست و سه آبان ماه برای تعویض لباس های خود و رفتن به محل کارش به خانه خود رفت. او هنوز داخل خانه نشده بود که با من تماس گرفت و ادعا کرد که عروسم به نام آذر به خانه برگشته اما در ورودی را از داخل قفل کرده است.)

پدر رسول ادامه داد: از مدت ها پیش بین پسرم و عروسم اختلاف شدیدی بود و آنها قصد داشتند طلاق بگیرند. آنها یکسال پیش با هم ازدواج کردند اما از همان ابتدا اختلافات شدیدی با هم پیدا کرده بودند. در این مدت نیز پسرم به تنهایی و در طبقه اول خانه مادربزرگش زندگی می کرد. زمانی که رسول با من تماس گرفت و گفت که آذر به خانه اش آمده اما در را از داخل قفل کرده و اجازه ورود به وی را نمی دهد تصمیم گرفتم به خانه رسول بروم تا جلوی دعوایشان را بگیرم اما زمانی که وارد شدم با جسد پسرم در داخل خانه و جسد مادربزرگش در راه پله رو به رو شدم.

کارآگاهان با شنیدن ادعاهای پدر رسول فاش کردند که این پسر پس از شکستن در ورودی به داخل خانه رفته و پس از درگیری مرموزانه با ضربات چاقو به گردن و سایر قسمت های بدنش به قتل رسیده است. با توجه به اینکه ردپای عروس خانواده در این جنایت بزرگ پررنگ بود, کارآگاهان به خانه آذر در نزدیکی قتلگاه رفتند و پی بردند آذر, همزمان با وقوع جنایت گریخته است و این در حالی بود که تیم پلیس دریافت آذر با یکی از بستگان نزدیک شوهرش به نام امیر از تهران خارج شده و هر دو به شهر های شمالی متواری شده اند.

هیچ سرنخی از مخفیگاه این عروس خیانتکار و پسر مورد علاقه اش در دست نبود تا اینکه کارآگاهان شنیدند آذر و امیر برای تهیه پول به تهران آمده اند که بلافاصله محل قرار آن ها در دارآباد شناسایی شد و ماموران ساعت یازده هفتم آذرماه هر دو را بازداشت کردند.

آذر و امیر چاره ای جز اعتراف نداشتند. آذر گفت: می دانستم شوهرم در خانه نیست. از مدت ها پیش با امیر رابطه عاطفی داشتم و با هم به آن خانه رفته بودیم تا اینکه شوهرم صبح سر رسید و وقتی فهمید در از پشت قفل است آن را شکست و داخل شد. رسول ابتدا با من مواجه شد و به اعتراض پرداخت و ناگهان امیر را در خانه دید و به سمت او حمله کرد.

امیر نیز گفت: وقتی شوهر آذر به سمتم آمد با چاقویی که همراهم بود او را هدف قرار دادم و بعد مادربزرگ او را که با شنیدن صدای دعوا از طبقه دوم به پایین آمده و در راه پله ها ایستاده بود از ترس اینکه ما را دیده است و لو خواهیم رفت مورد حمله قرار دادم و او را هم کشتم سپس سوار بر ماشین آذر آنجا را ترک کرده و پا به فرار گذاشتیم, در شهر های شمالی سرگردان بودیم تا اینکه پول هایمان تمام شد و به تهران آمدیم و به دام افتادیم.

بنابر این گزارش, آذر و امیر در بازجویی ها هرکدام دلایل متفاوتی را برای حضور همزمانشان در خانه قربانیان بیان کردند که تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

 

موسسه حقوقی بین المللی عدالت آریایی با بهره گیری از بهترین وکیل کیفری تهران تا انتهای مسیر حقوقی همراه شماست.

منبع: گوگل

در اینجا می توانید پاسخ سوالات خود و کاربران دیگر را مشاهده کنید:

احساس خود را درباره این مطلب بگویید 4 نظر

2 4
پرونده جنایی رابطه نامشروع عروس
مونا ترابی

مونا ترابی

وکیل پایه یک دادگستری ، مدیر مؤسسه عدالت آریایی

درخواست مشاوره
مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره