20:00 - 16:00

ساعات کاری شنبه تا چهارشنبه

20:00 - 16:00

ساعت کاری شنبه تا چهارشنبه

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بهترین وکیل قرارداد در تهران در موسسه عدالت آریایی

راهنمای مطالعه صفحه

مونا ترابی

مونا ترابی

وکیل پایه یک دادگستری ، مدیر مؤسسه عدالت آریایی

برای حل مشکلات حقوقی شما با شماره ۰۲۱۲۲۰۹۷۰۹۰ بگیرید.

بهترین وکیل قرارداد در تهران می گوید که بیشتر دعوای حقوقی در دادگستری مربوط به تنظیم نبود سند حقوقی بین افراد است. اگر شما سند را درست تنظیم نکنید باعث ایجاد اختلاف و  مشکل حقوقی برای شما می شود. شما با تنظیم درست سند حقوقی می توانید منافع خود را گارانتی کنید. در نتیجه مشکلات احتمالی که برای شما پیش می آید را حل و فصل نمایید. موسسه حقوقی عدالت آریایی با مدیریت مونا ترابی با حضور از بهترین وکیل قرارداد در تهران تا انتهای مسیر حقوقی کنار شما خواهد بود.

خدمات بهترین وکیل قرارداد در تهران شامل تنظیم قرارداد ها، وکالت اختلاف قراردادها، داوری قراردادها و مشاوره حقوقی قرارداد ها است. مشاوره حقوقی با بهترین وکیل در تهران متخصص در امور تنظیم قرارداد یکی از مواردی است که باعث می‌ شود تا همه‌ی روابط در چارچوب قانون شکل بگیرند. همچنین به طور رسمی نیز ثبت شوند. بهترین وکیل قرارداد در تهران شخصی می‌ باشد که به افراد کمک می‌ کند. تا از تمامی قواعد و مقررات مربوط به نحوه تنظیم قرارداد و قوانین حقوقی مرتبط به آن آگاه شوند. در مرحله ی نگارش قرارداد نیز این شخص می‌ تواند نقش بسیار مهم و ضروری را ایفا کند. موسسه حقوقی عدالت آريايی با بهره گيری از بهترين وكيل قرارداد در تهران تمامی امور حقوقی مربوط به قرارداد شما را انجام می دهد. سوال های مربوط به وکیل قرارداد را از ما بپرسید.

 

قبل از ورود به بحث بهترین وکیل قرارداد در تهران و ایفای نقش بهترین وکیل قرارداد در تهران ، باید بدانید که همه ی قرارداد ها دارای نحوه ی تنظیم یکسانی نمی باشند. به عبارتی هر یک از آنها با توجه به ماهیتی که دارند دارای نحوه تنظیم جداگانه ای می باشد. که به جز متخصصان حقوقی هیچ فرد دیگری بر آنها آگاهی ندارد. در حالت کلی بهترین وکیل قرارداد در تهران اینگونه بیان می دارد که نحوه تنظیم قرارداد های مختلف به موارد زیر وابسته هستند:

  • ماهیت شخصیت طرفین (حقیقی یا حقوقی)
  • نوع طرفین (دولتی یا خصوصی یا شخص دارای تابعیت غیرایرانی)
  • موضوع قرارداد
  • نوع قرارداد

بهترین وکیل قرارداد در تهران

می دانیم که امروزه خدمات حقوقی قسمت عمده ای از روابط بین افراد را تعیین می کند. فرقی ندارد که این روابط مربوط به روابط فردی اشخاص حقیقی باشد. یا انکه مربوط به روابط اشخاص حقوقی جامعه باشد. در حالت کلی امروزه همه ی اشخاص و افراد در جامعه باید در چارچوب قوانین و مقررات عمل کنند و روابط خود را تنظیم کنند.

مشاوره حقوقی و تنظیم قرارداد یکی از مواردی است که باعث می شود. تا همه ی روابط در چارچوب قانون شکل بگیرند و به طور رسمی نیز ثبت شوند. همانطور که در ابتدا نیز گفتیم، بهترین وکیل قرارداد در تهران و شهرستانها شخصی می باشد که به افراد کمک می کند تا از تمامی قواعد و مقررات مربوط به نحوه تنظیم قرارداد و قوانین حقوقی مرتبط به آن آگاه شوند. در مرحله ی نگارش قرارداد نیز این شخص می تواند نقش بسیار مهم و ضروری را ایفا کند.

بهترین وکیل قرارداد در تهران اذعان می دارد که اصل مدیریت اختلاف یعنی آن که در روابط تجاری و مالی افراد باید بتوانند زمینه های اختلاف را کم کنند. تا متقابلا نیز بتوانند از اسب ها و ضرر و زیان های مادی جلوگیری کنند. بنابراین در صورت انعقاد قرارداد مالی یا تجاری، تکلیف طرفین از همان ابتدا مشخص می گردد. در نتیجه این سند رسمی قابلیت رجوع پیدا می کند. به معنای آنکه حتی اگر طرفین قرارداد نیز با مشکل جدی مواجه شوند می توانند به راحتی به قرارداد منعقد شده رجوع کنند. برای حل اختلاف با استناد به مفاد قرارداد نامه از طریق بهترین وکیل قرارداد در تهران و مراجع قانونی اقدام نمایند.

مشاوره با بهترین وکیل قرارداد در تهران

مشاوره با بهترین وکیل قرارداد در تهران

بنابراین در چنین مواردی حضور بهترین وکیل قرارداد در تهران می تواند نقش بسیار موثر و عمده ای داشته باشد. تصور کنید که اگر این وکیل بر اصول و مبانی انعقاد قرارداد تجاری و مالی تسلط کافی را نداشته باشد، تا چه حد ممکن است طرفین قرارداد در آینده با مشکل قانونی مواجه شوند و دچار ضرر و زیان مادی شوند. بنابراین بهتر است قبل از هرچیزی با مباحث قانونی مربوط به انعقاد قرارداد آشنا شویم. از طرفی دیگر نیز ویژگی های بهترین وکیل قرارداد در تهران را مورد بررسی قرار دهیم و وظایف حقوقی آن را نیز بشناسیم.

بهترین وکیل قرارداد در تهران کسی می باشد علاوه بر خدمات وکالت، خدمات مشاوره ای نیز ارائه می دهد. به بیانی بهتر بهترین وکیل قرارداد در تهران سعی می کند تا نکات قانونی مربوط به انعقاد قراردادها را به مراجعان خود توضیح دهد. آنان را از چالشها و مشکلاتی که در آینده ممکن است با آنها مواجه شوند، آگاه سازد. اما حقیقت آن است که با وجود ارائه چنین آگاهی هایی لازم است تا وکیل قرارداد حتما در هنگام انعقاد قرارداد حضور داشته باشد. خود او متن قرارداد و تفاهم نامه را اماده کند. چرا که تنطیم قراردادها دارای ابعاد متنی و محتوایی می باشد. که باید از جوانب حقوقی مختلفی رعایت شوند. به عبارتی هیچگونه ابهامی نباید در انها موجود باشد. به گفته بهترین وکیل قرارداد در تهران ابعاد شکلی یک قرارداد به موارد زیر تقسیم می شود:

  • پرهیز از ابهام
  •  استفاده از واژگان با معنای حقوقی متناسب
  •  انعقاد قرارداد در قالب حقوقی الزام آور

ابعاد ماهوی قرارداد نیز به موارد زیر تقسیم می شود:

  • برقراری تعادل و تناسب بین تعهدات و تکالیف طرفین
  •  قابلیت اجرای قرارداد و الزام طرف مقابل به آن
  •   تضمین حل و فصل مطلوب و قاطع اختلافات ناشی از اجرای قرارداد

بهترین وکیل قرارداد در تهران برای تنظیم قرارداد

در برخی از نمونه های قراردادهایی که ممکن است بهترین وکیل قرارداد در تهران آنها را تنظیم و نگارش کند آن است که عقد ممکن است به یک طرف لازم باشد. نسبت به طرف دیگر جائز. بنابراین نمی توان اینگونه انتظار داشت که عقد نسبت به دو طرف قرارداد در حالت یکسانی باشد. یا به عبارتی وظایف و تکالیف آنها یکسان باشد. وکیل قرارداد به خوبی بر این استثناها و نکات حقوقی تسلط دارد.

هنگامی که مراتب انعقاد قرارداد را به او می سپارید جای هیچ نگرانی وجود ندارد. چرا که این فرد متخصص به خوبی می تواند وظایف و تکالیف هر یک از دو طرف قرارداد را به صورت حرفه ای مشخص و متعادل سازی کند. متنی که بهترین وکیل قرارداد در تهران ان را تنظیم می کند باید تابع اصول حقوقی باشد. این اصول که در هنگام نگارش قرارداد مورد توجه متخصص حقوقی قرار می گیرد و از آنها استفاده می شود به  ترتیب به موارد زیر تقسیم می شود:

  •  عنوان قرارداد
  • تعاریف لازم
  • مشخص نمودن طرفین قرارداد
  • موضوع قرارداد
  • مبلغ قرارداد
  • شرایط قرارداد
  •  تعهدات بین طرفین قرارداد
  • تضمین‌های طرفین

یکی از قرارداد هایی که از اهمیت بالایی برخوردار است، قرارداد ملکی است. پیشنهاد ما به شما این است در اولین قدم برای تنظیم قراردادهای ملکی، از مشاوره با بهترین وکیل ملکی در تهران غافل نمانید.

مونا ترابی

مونا ترابی

وکیل پایه یک دادگستری ، مدیر مؤسسه عدالت آریایی

درخواست مشاوره

 ویژگی های بهترین وکیل قرارداد در تهران

یکی دیگر از نکاتی که باید به آن اشاره کرد و در انتخاب بهترین وکیل قرارداد در تهران بسیار مهم و ضروری می باشد آن است که بدانیم وکیل مربوطه باید دارای چه ویژگی هایی باشد. تا بتوان مسائل مربوط به انعقاد قرارداد را به او واگذار کرد؟ در پاسخ به این سوال به طور خلاصه میتوان این ویژگی ها و مشخصات را در دسته بندی زیر جای داد:

  • وکیل قرارداد باید کاملا مسلط به مبانی حقوقی مربوط به نحوه تنظیم و نگارش قرارداد ها باشد.
  • هرچه تجربه کاری وکیل در زمینه نگارش قرارداد بیشتر باشد میتوان گفت که مهارت او نیز در این زمینه بیشتر است. البته به افراد توصیه می شود که حتما چند نمونه از قراردادهایی را که توسط وکیل مذکور منعقد شده است را مشاهده کنند. سپس با توجه به مطالبی که بیان کردیم آنها را مورد ارزیابی قرار دهند. تا بعد ها دچار مسائل و مشکلات مختلف نشوند.
  • بهترین وکیل قرارداد در تهران و شهرستانها باید بر تمامی مفاد قانون مدنی، آیین دادرسی، تجارت، مجازات و…. مسلط باشد. بتواند عقوبت ممانعت از انجام وظایف طرفین را مشخص کند.
  • وکیل باید دارای اخلاق کاری و وجدان باشد.با صبر و حوصله برای تنظیم قرارداد وقت بگذارد و آن را از جهات مختلف مورد بررسی و سنجش قرار دهد. تا کم کاستی موجود نباشد. همه ی موارد را به طور کامل در آن تشریح کند.
  • یک وکیل متخصص و با تجربه در زمینه حقوق قراردادها با نحوه لایحه نویسی و ارائه دفاعیات مبتنی بر قرارداد به طور کامل آشنایی دارد. می تواند در صورت بروز هرگونه مشکلی برای احقاق حقوق موکل خود از طریق محاکم قانونی اقدام نماید.

مزایا بهترین وکیل قرارداد در تهران

با توجه به تمامی مواردی که به آنها اشاره کردیم به خوبی می توانیم به این نکته اشاره کنیم که کمک گرفتن از بهترین وکیل قرارداد در تهران و شهرستانها دارای فواید بسیار زیادی برای هر دو طرف معاملات می باشد. که به طور خلاصه به چند مورد از مهم ترین مزایا برای بهترین وکیل قرارداد در تهران اشاره می کنیم:

  • تمامی وظایف و تعهدات هر دو طرف معامله به طور کامل و بدون ابهام مشخص می شود.
  • قرارداد رسمیت پیدا میکند. پس از ثبت قانونی دارای اعتبار می گردد. بنابراین برای طرفین قرارداد قابلیت رجوع خواهد داشت.
  • هنگامی که وظایف و مسئولیت های هر دو طرف قرارداد مشخص شود. همچنین ثبت بشود. قابلیت الزام آور بوجود می آید. همین موضوع نیز باعث میشود تا هر دو طرف کاملا متعهدانه به وظایف خود عمل کنند.
  • بهترین وکیل قرارداد در تهران و شهرستانها وکیل قرارداد با توجه به مبانی حقوق موضوعه، متن و محتوای قرارداد را تنظیم می کند. همین موضوع باعث می شود تا هیچگونه مشکل حقوقی برای قرارداد ایجاد نشود. در آینده نیز در صورت بروز هرگونه اختلاف و مشکلی میان طرفین قرارداد، مراجع قضایی بتوانند به عنوان یک سند رسمی و قانونی از آن برای حل اختلاف استفاده نمایند.
  • دیگر وقت و هزینه ی متعهدین قرارداد مورد اتلاف واقع نمی شود. هر دوی آنها می توانند بدون هیچ گونه نگرانی تمام امور مربوط به قرارداد را به یک وکیل متخصص و باتجربه بسپارند.

قرارداد چیست و عناصر آن به چه مواردی تقسیم می شود ؟

هنگامی که در مورد بهترین وکیل قرارداد در تهران و شهرستانها صحبت می کنیم باید با ماهیت قرارداد ها و تعریف قانونی آنها نیز آشنا شویم.

بر اساس ماده ۱۸۳ قانون مدنی کشور ما می توان تعریفی جامع را از قرارداد ارائه داد. این تعریف عبارت است از:

قرارداد موافقتنامه ای است که بین دو یا چند نفر برقرار می‌ شود. انعقاد آن به این معنی است که طرفین پذیرفته اند که نسبت به انجام تعهدات و تکالیف مندرج در قرارداد پای‌ بند می‌ باشند. بهترین وکیل قرارداد در تهران اذعان می دارد که بر اساس ماده ۱۹۰ قانون مدنی، عناصر یک قرارداد به طور کلی به موارد زیر تقسیم میشود:

  • رضایت دو طرفه: قرارداد منعکس کننده رضایت معتبر طرفین به انجام مفاد آن می باشد. اگر قراردادی بدون این رضایت معتبر منعقد شده باشد، از لحاظ حقوقی قرارداد محسوب نخواهد شد و اغلب غیرقابل استناد است.
  • عوضین: قرارداد شامل یک یا چند تعهد است که طرفین در قبال هم برعهده می‌گیرند.
  • اهلیت: می بایست تمام طرفین قرارداد از لحاظ قانونی صلاحیت و اهلیت انعقاد چنین قراردادی را دارند.
  • قانونی بودن: موضوع قرارداد و همچنین شیوه اجرای آن می بایست منطبق بر قوانین موضوعه کشور باشد.

راه ارتباطی با بهترین وکیل قرارداد در تهران

مونا ترابی

مونا ترابی

وکیل پایه یک دادگستری ، مدیر مؤسسه عدالت آریایی

درخواست مشاوره

اقسام عقود در قانون مدنی

یکی از سوالات بسیار مهمی که برای افراد در مراجعه به بهترین وکیل قرارداد در تهران و شهرستانها پیش می آید آن است که در قانون کشور ما عقود به چند دسته تقسیم می شوند؟ برای این پاسخ باید به مفاد قانونی ماده ۱۸۵ الی ۱۸۸ قانون مدنی توجه کنید. براساس مفاد این قانون می توان اقسام عقود و قوانین حقوقی آنها را به موارد زیر تقسیم کرد:

  • عقد لازم: هر دو طرف عقد باید به تعهد های خود پایبند باشند. به میل خودشان عقد را بر هم نزنند. وقتی دو یا چند نفر با هم عقدی را منعقد می کنند. در واقع مایل اند هر یک بر سر تعهد خود بماند و آن را رعایت کند. به عقد و قراردادی که هیچ کدام از دو طرف معامله حق فسخ آن را ندارد، عقد لازم می گوییم.
  • عقد جایز: عقد جایز عقدی است که هر کدام از دو طرف قرارداد ، هر وقت که بخواهد، بتواند عقد را برهم بزند. بهترین وکیل قرارداد در تهران در این باب اذعان می دارد که برای بر هم زدن عقد جایز هیچ تشریفات خاصی وجود ندارد. یعنی طرف عقد می تواند هر زمان که خواستند بدون وجود هیچ علت خاصی عقد را منحل کند.
  • عقد خیاری: عقد لازمی که در آن برای طرفین یا یکی از آنها یا برای شخص ثالثی اختیار فسخ معامله شرط شود را عقد خیاری گویند. در این رابطه حتماً مدت حق فسخ توسط بهترین وکیل قرارداد در تهران معلوم باشد.
  • عقد منجز:  عقد منجز عقدی است که به محض اینکه عقد منعقد می شود قطعی است. دو طرف باید به آن عمل کنند. در واقع حالت رایج و عادی در بستن قرارداد هم همین است. که به محض منعقد شدن عقد دو طرف ملزم  باشند. که آنچه را که درباره آن توافق کرده اند را انجام بدهند .
  • عقد معلق: عقد معلق آن است که دو طرف قرارداد اثر عقد را موقوف به امر دیگری می کنند و زمانی قرارداد اجرا می شود که آن امر رخ داده باشد .

قواعد مشترکی که در همه موارد تنظیم قرارداد ها باید به آنها توجه شود:

بر اساس قانون کشور ما و قواعد حقوقی برای تنظیم قراردادها در مفاد قانون مدنی به انها اشاره می شود. می توان قواعد مشترک تنظیم همه ی قراردادها توسط بهترین وکیل قرارداد در تهران و شهرستانها را به موارد زیر تقسیم کرد:

  • برای هر قرارداد زمان شروع و موعد اختتام توسط بهترین وکیل قرارداد در تهران درج شود. بدیهی است می‌توان ضمن تعیین موعد اختتام، شرایطی برای تمدید آن در نظر گرفت اما نباید موعد خاتمه قرارداد را مسکوت گذاشت. همچنین لازم است که تشریفات اختتام قرارداد هم تصریح شود تا طرفین در یک فرایند مشخص قرارداد را خاتمه دهند.
  • عدم اجرای قراردادی که به نحو الزام آوری منعقد شود به هر حال از لحاظ قانونی مواجه با ضمانت اجراست. در نتیجه می توان از طریق دادگاه الزام تعهد را درخواست نمود. یا پرداخت خسارات ناشی از عدم ایفای تعهد را مطالبه نمود. اما الزام تعهد همواره عملاً میسر نمی‌ باشد. همچنین ممکن است خسارت تقویمی توسط دادگاه کافی نباشد. در نتیجه برای تضمین اجرای قرارداد بهتر است ضمانت اجرایی برای عدم انجام تعهد در متن قرارداد گنجانده شود
  • قرارداد و مفاد آن مبتنی بر قوانین موضوعه باشد که بر قرارداد حاکم است. چرا که در غیراینصورت ممکن است قابلیت اجرا و ماهیت الزام آور قرارداد مخدوش شود.
  • برای افزایش کارآمدی قرارداد برای مواعد اجرای قرارداد ضمانت اجرا توسط بهترین وکیل قرارداد در تهران درج شود. به این معنی اگر یک طرف قرارداد تا موعد مقرر در قرارداد تعهدی از تعهدات خود را انجام نداد. موظف به جبران خسارت به مبلغ تعیین شده در قرارداد خواهد بود.
  • علاوه بر این سازوکاری برای حل اختلافات احتمالی ناشی از اجرا یا تفسیر قرارداد تسط بهترین وکیل قرارداد در تهران در نظر گرفته می شود. این سازوکارها می تواند داوری یا مشابه آن باشد.

نکات حقوقی تنظیم قرارداد

بهترین وکیل قرارداد در تهران به عنوان سخن پایانی موارد زیر را جز نکات حقوقی در تنظیم انواع قرارداد خاطر نشان می شود. وی اذعان می دارد که تنظیم اشتباه قراردادها و ایجاد تنش و درگیری بین افراد می تواند منجر به موضوعاتی کیفری گردد. پر واضح است که بهترین وکیل کیفری در تهران در چنین مواقعی راهنمای شما خواهد بود.

  • عوضین قرارداد باید توسط بهترین وکیل قرارداد در تهران به طور مشخص ذکر شود. عوضین آن کالا یا خدمات یا اموال فکری می‌ باشد که طرفین ارائه آن را به یکدیگر بر عهده می‌ گیرند. به این ترتیب یک طرف متعهد می‌ شود. که کالا یا خدماتی را در مقابل دریافت کالا یا خدمات یا وجه مالی به طرف مقابل ارائه دهد.
  • شرطی تحت عنوان عدم افشای اطلاعات تجاری و مالی توسط بهترین وکیل قرارداد در تهران درج شود. تا طرف مقابل نتواند حین یا پس از اتمام مدت قرارداد اطلاعاتی را که در ارتباط با اجرای قرارداد کسب می کند، افشا سازد. در صورت افشا مکلف به جبران خسارت ناشی از آن باشد.
  • شروط قراردادی مورد توافق تصریح شود. شروط قراردادی جهت افزایش مطلوبیت قراردادی برای طرفین درج می شود. شروط قراردادی برای این تعبیه می‌شود که تعهداتی علاوه ارائه عوضین بر عهده طرفین قرار گیرد. که این تعهدات اجرای تعهدات اصلی را تسهیل و یا مطلوب سازد. شروط قراردادی اگر در قرارداد به نحوی معتبر تصریح شوند قابلیت اجرا و الزام خواهند داشت. بنابراین بهتر است در تنظیم آن دقت لازم به عمل آید. چرا که بخش عمده ای از پیچیدگی‌های اجرای قرارداد و اختتام آن در این بخش منعکس می‌شود.
مونا ترابی

مونا ترابی

وکیل پایه یک دادگستری ، مدیر مؤسسه عدالت آریایی

درخواست مشاوره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره